Заклад оснащено безперешкодним доступом: кнопкою виклику та табличкою Брайля.
Головний принцип інклюзивного навчання
- перебування дитини з певними порушеннями в масовій дошкільній групі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками;
- соціально – медико – педагогічний супровід дітей;
- забезпечення належних умов для навчання, виховання.
Інклюзивна освіта. Створення таких умов, за яких діти мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими потребами, які перебувають в масовій дошкільній групі. Водночас, усі діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища, оволодівають соціальними навичками, почуваються більш самостійними, потрібними в суспільстві.
Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується:
- моторний;
- мовний;
- соціальний;
- емоційний
Розвиток дитини.
- Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
- Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
- Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
- У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.