Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

/Files/images/2019_1/ovz.jpg

Заклад оснащено безперешкодним доступом: кнопкою виклику та табличкою Брайля.

Головний принцип інклюзивного навчання
  • перебування дитини з певними порушеннями в масовій дошкільній групі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками;
  • соціально – медико – педагогічний супровід дітей;
  • забезпечення належних умов для навчання, виховання.
Інклюзивна освіта. Створення таких умов, за яких діти мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими потребами, які перебувають в масовій дошкільній групі. Водночас, усі діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища, оволодівають соціальними навичками, почуваються більш самостійними, потрібними в суспільстві.
Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується:
  • моторний;
  • мовний;
  • соціальний;
  • емоційний
Розвиток дитини.
  • Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
  • У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.

/Files/images/2019_1/1957d6987a6d6f0.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 134

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.